zaterdag 29 mei 2010

050 My ship went down in a sea of sound.

Model : Liu Wen
Photographer : Poppy de Villeneuve



Tonight it's the final of the eurovision song contest - and Belgium is for the first time (since the beginning of the semi-final, final-thing) still in the running!
So lets hope now that Tom Dice and his guitar will end up somewhere in the top 5! :D
Enjoy your weekend!


-edit : tom dice and his guitar not in the top 5, but on a well-deserved 6th place




My ship went down in a sea of sound
& All time low - therapy



6 opmerkingen:

  1. tom moet winnen ! leuk liedje heeft hij :)

    en leuke foto!
    xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thanks a lot!!!

    I have to say I really enjoyed his song...We actually voted for him at home

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dankjewel voor je hoopgevende berichtje ;)

    Ik zie in je profiel dat je nog maar 17 bent, mogen jullie dan al rijden in België?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O zo ja! Dat wilden ze eerst bij ons ook instellen, maar dat is toch niet doorgegaan.
    Bij ons moet je achttien zijn als je achter het stuur wilt zitten..
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammergenoeg net geen tweede, maar we deden dat toch goed eh;)
    Ja wel vreemd eh, k vond vooral nederlandse blogs! Maar ken jij veel belgische dan? Dankje van mn naam, en Sanne is ook een leuke naam! :) Ja ik ga drie dagen naar PKP, mss 4 (preparty ;) en jij? Ik ben zo blij met Kate Nash, Mumford & Sons en Jónsi, wat zijn jouw favorieten? :)
    Ik vind dat we elkaar als belgjes kunnen steuen, ik volg je :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you very much. (: